duminică, 1 august 2010

Capitolul 14:Lucrurile devin la normal...sau nu?



Edward Pdv
Imediat ce am vazut`o pe Bella in pragul usii,aproape dezbracata , intrebandu-ma daca ne cunoastem, am stiut ca ceva nu e in regula.Stiam ca Bella era suparata pe mine , si pe deasupra mai era impreuna si cu Anthony , insa de la asta pana la a nu ma recunoaste e drum lung.Anthony...puterile lui...De abia acum mi`am amintit?Sunt un idiot...
Am navalit in casa, intrand pe langa Bella , care nici macar nu apucase sa spuna un "Nu poti intra...!".Oricum nu imi pasa...Trebuia sa il vad pe Anthony.
I`am simtit mirosul intr`o camera, de langa sufragerie.Dormitorul...Am intrat furios,ducandu`ma la el si dandu`i un pumn incarcat cu toata furia mea din acel moment.Anthony se lasa putin in spate,insa nu cazu.Era imbracat doar intr`o pereche de boxeri.
-Ce dracu` ai?ma intreba incepand sa se enerveze.
-Ce i`ai facut Bellei,nenorocitule?
Nu cred ca mai avea nevoie de o confirmare, dar nah` ...fie.
-Ce? a intrebat Bella speriata.
De abia acum am constatat ca Bella era in camera.M-am intors sa ma uit la ea...Nici macar nu se imbracase.Era din nou in cearceaful ala nenorocit care imi comfirma`se cea mai mare temere a mea.Bella s`a culcat cu Anthony.
Anthony a traversat camera, ajungand la Bella si a imbratisat`o.
-Gata,gata...sh...minte.Nu aveam nici un motiv sa iti fac rau,iubita mea!
Anthony o saruta,iar Bella isi impleti mainile in parul lui.Ma durea...ma durea ca il dorea atat de mult.
Chiar daca nu isi amintea de mine...il dorea pe el.Dar un singur lucru nu inteleg.De ce?De ce Anthony imi face asta?Stie ...banuiesc ca si`a dat seama ca o iubesc mai mult decat pe mine...atunci de ce?
Dupa ce sarutul se termina, Anthony imi arunca o privire care spunea ceva de genul 'O sa vorbim noi!'.Si`a tras pantalonii pe el,apoi a iesit afara.L`am urmat...
Cand am trecut de prag,am simtit o mana micuta prinzandu`ma de brat.Era Bella!
-Spune`mi te rog ce se intampla...Anthony chiar mi`a facut ceva de ma simt asa de goala pe dinauntru?m`a intrebat.
Daca putea plange,stiam sigur ca ar fi facut`o.Insa nu putea, nici eu nu puteam.Am imbratisat`o.Era asa de bine cand ii simteam corpul ei mic intre bratele mele.
-Edward! a soptit.
Nemaiputand sa ma opun dorintei,am sarutat`o.Acele buze de care imi era atat de dor.Acele buze rosii.Acea vampirita care imi dadea atat de multe motive sa traiesc.Acea persoana pe care o iubesc din tot sufletul.
Ceea ce m`a mirat,este ca mi`a raspuns la sarut.Mintea ei nu ma cunostea,insa stiam ca , corpul ei o facea.El reactionase la sarut.
Pentru o clipa chiar am crezut ca suntem inapoi in Forks, formand un cuplu,la fel ca inainte.Nu mai eram deprimat, nu mai simteam singuratatea,nici gelozia cand o vedeam cu Anthony .Eram doar eu cu ea.Meniti sa fim impreuna.
Bella s-a retras din sarut , facandu`ma sa simt din nou raceala buzelor parasite.Privirea ei era acum , undeva , in pamant , nevrand sa se uite la mine, banuiesc.
-Vom vorbi...putin mai tarziu...insa acum trebuie sa rezolv ceva cu varul meu.i-am spus si am plantat un sarut micut pe fruntea ei.
Am plecat, concentrandu`ma pe mirosul lui Anthony.Anthony era ca Bella.Intact la puterile mele.Insa, el nu era un scut , doar ca eu nu puteam sa ii citesc gandurile , orice alta putere mintala putea functiona pe el, insa nu a mea...
L`am gasit foarte usor. Era intr`o padure.Statea la radacina unui copac,cu capul in maini.Era suparat,puteam vedea asta.
M-am apropiat de el,incet.Toata furia pe care o simteam cand eram in casa,acum disparuse.Nu mai aveam cu ce il lovesc.Nu mai eram furios.Doar suparat...
M-am asezat si eu langa el,punandu-mi bratul pe piciorul drept,si sprijnindu`mi capul de el.
-Chiar vrei sa stii ce i`am facut Bellei?m-a intrebat,ramanand la pozitia lui.
-Da....!am soptit.
Vroiam sa scap cat de repede puteam de aceasta situatie.Vroiam sa plec din Japonia...sa ne reintoarcem in Forks.Vroiam sa fiu acasa."Acasa..!"Oare puteam sa ma intorc acasa daca Bella nu mergea cu mine?Oare eram destul de puternic pentru asta?Nu...nu eram...eram slab...Stiu ca eram disponibil sa raman in Japonia daca asta ma facea sa raman cu Bella.Orice,doar pentru ea...pentru iubirea mea.
-Am scapat`o de durere , a soptit. Am scapat`o de tine.
Mi`am ridicat capul , vrand sa protestez , insa el isi puse degatul aratator in fata mea,facandu`ma sa tac.
-Lasa`ma sa termin... mi-a spus el . Cand Bella a venit in Japonia,acum aproximativ un an, era distrusa. Mi`a povestit ce se intamplase cu ea...ce se intamplase cu voi doi, cu Volturii, faptul ca tu nu ai crezut`o atunci cand ei au acuzat`o de ceva de care era nevinovata...
-Dar nu... am incercat sa protestez , insa si de data asta ma intrerupt.
-Am spus sa ma lasi sa termin, a spus ridicandu`si capul.
Eu doar am dat din cap , indemnandu`l sa continue.
-Primul meu gand a fost ca nu mai exista nicio sansa ca voi doi sa fiti impreuna ,din moment ce Bella imi spusese ca , crede ca tu nu ai iubit`o niciodata.
Am vrut din noi sa protestez,insa nu am mai spus nimic.
-Am crezut ca va fii mai usor pentru Bella sa nu isi mai aminteasca de tine,de vampirul care i-a facut atat de mult rau.Si asa a fost...!Bella invatase din nou sa zambeasca si sa...iubeasca.Cand ai venit tu aici,Bella nu isi amintea de tine , insa corpul si inima reactionau la prezenta ta, si o fortau si pe ea sa isi aminteasca.Daca asta se intampla,riscam ca Bella sa sufere din nou,asa ca i`am sters din nou amintirile cu tine.Crede`ma ca ma durea sa stiu ca Bella devenise marioneta noastra....
-Marioneta ta,nu a mea...
-A noastra...Tu te`ai jucat cu sentimentele ei,eu m`am jucat cu amintirile ei.Ce urat suna asta nu?
Am stat putin sa ma gandesc la ce spusese.Urat,intradevar.
-Uite ce e...Nu eu am fost atunci cand eram rigid la acuzatiile contra Bellei.A fost puterea lui Chelsea...Aro a stiut ca nu avea nevoie ca toata familia sa fie manipulata...avea nevoie ca eu sa fiu manipulat,si Bella isi va pierde toata increderea in mine...si gandul lor a fost ca Bella s`ar preda...insa nu a fost asa...Grava greseala.
Si acum inca ma mai invinovateam ca nu am fost destul de puternic incat sa pot lupta contra puterilor lui Chelsea.
-Aro inca era innebunit dupa puterile Bellei,nu?m-a intrebat, zambind?
-Si tu de unde stii?
-Doar ca Aro ne-a urmarit si pe noi acum cativa ani.Ne vroia puterile la amandoi.
Asta`i Aro.
-Si ce o sa faci cu Bella?l-am intrebat.
Suna urat intrebarea mea.De parca Bella ar fii un obicect.Prea urat...
-Nu pot face foarte multe...decat sa ii redau Bellei amintirile,nu?

2 comentarii:

  1. bine face... asa ca Anthony nu te gandi mult si redai ce i-ai luat Bellei...
    ea trebuie sa decida ce va face cu sentimentele ei... nu tu...
    ma bucur ca Edward l-a putut lumina in situatia asta...
    astept continuarea... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. se pare ca totusi se inteleg bine :X
    si imi pare tare rau de Bella :(

    RăspundețiȘtergere