marți, 10 noiembrie 2009

Capitolul 1:O alta lume



PDV Bella



Din nou si din nou!Acelas lucru il voi repeta la nesfarsit.Este cel mai plictisitor lucru p care l-am facut in toata existenta mea:liceul.Sau se mai poate spune purgatoriu.Era un chin,cel mai stupid lucru.Partea proasta era ca nu aveam pe nimeni cu care sa imi ocup timpul.Si modestul meu dar ca vampir era sa opresc timpul.Nu l-am mai folosit de mult,acest lucru ca sa nu imi mai amintesc ca eram inghetata la 17 ani pentru eternitate.
Aici,in Alaska era de-a dreptul plictisitor.Oamenii se fereau de mine in fiecare zi,lasandu-ma singura cu plictiseala mea,cu gandurile mele.Stateam singura in banca la fiecare ora si acest lucru ma mai linistea.Nu puteam permite apropierea nimanui de mine,asta ar insemna o scapare de la obisnuita mea dieta vegetariana.
Intr-o zi am auzit o eleva vorbind cu o prietena de a ei,despre verisoara ei care sta in Forks si ca este un oras care ploua mai tot timpul.Stiam tot ce trebuia sa se invete la liceu pe derost,asa ca nu as pierde nimic daca m-as muta.
Mi-am aranjat totul pentru ca maine sa plec in Forks.Nu aveam multe haine,asa ca le-am luat pe toate.Bani aveam destui pentru ca directorul liceului a dat cateva burse la cei mai destepti elevi,printre ei fiind si eu.Din cauza faptului ca nu mananc mancare si sangele de animal nu trebuie platit,am foarte multi bani stransi,pe care rar ii folosesc.Mi-am cumparat o casa in Forks,care era foarte mare pentru o singura persoana.Dar nu conta.
M-am inscris la liceul din Forks dand un telefon care continea date personale.Eram in totalitate gata sa plec in Alaska.
A doua zi am ajuns la aeroport la ora 9:30,iar zborul era la 10:00.Am asteptat linistita avionul,evitand pe cat posibil oameni care erau aici din acelas motiv ca mine.Am urcat in avion la 10:25.La ora 18 eram deja in Forks.Am venit cu Taxi-ul pana la casa mea cea noua.Mi-am petrecut toata noaptea aranjandu-mi casa.Doar de simplul fapt de a scapa de plictiseala,care era de-a dreptul chinuitoare.La ora 8: 30 m-am hotarat sa ma pregatesc de scoala.Elevii de aici erau in al doilea semestru.In Alaska eram pe la jumatatea semestrului unu.
Am iesit din casa vrand sa intru in masina ca sa pot sa plec.Dar mi-am amintit cat de uituca puteam sa fiu.Am uitat sa aranjez sa mi se aduca Porshe-ul meu rosu in nouk meu oras.Asa ca,draga,Bella...rabda.Am luat un Taxi pentru a ma duce la scoala.
Imediat ce soferul opri in fata liceului,m-am dat jos din masina si i-am intins o bacnota si dupa aceea indreptandu-ma spre intrare,neasteptand restul.Elevii se indreptau in toate directiile.M-am dus la secretariat,vrand sa imi iau orarul.La receptie statea o femeie de varsta a doua.Am citit rapid numele dupa ecusonul femeii,care statea prins cu o clemuta de bluza.Deci,Dna Cope.
-Buna ziua!am spus eu.
-Buna ziua!mi-a raspuns.Tu trebuie sa fii Isabella Swan,eleva cea noua.
-Da,eu sunt!
-Dec,astea sunt niste formulare care trebuiesc semnate de fiecare profesor din orarul de astazi.Mi-l vei returna la sfarsitul zilei.Iar acesta este orarul tau.imi spuse intinzand niste hartii.
Le-am luat si am plecat spre prima mea ora:Engleza.O ora usoara.O stiam al perfectiune.93 de ani de liceu mi-au permis sa nu mai am nevoie de invatat.Ma plimbam pe holurile pline cu elevi care mergeau in toate partile.
Am intrat in sala de curs cu o viteza cat se poate de umana.Profesorul inca nu venise.Am decis sa ma asez intr-o banca din spatele clasei unde nu era nimeni.Imediat ce mi-am pus micul ghiozdanel pe scaun,un baiat cu un pa blond-castaniu se apropia de mine.Avea un miros dulce,dar nu destul de tentant pentru mine.
-Buna!ma saluta el.Eu sunt Mike...Newton.
-Buna!i-am raspuns.
-Tu esti Isabella Swan,nu?ma intreba.
-Bella.l-am corectat eu.
In spatele lui veni doua fete.Una cu parul blond,iar alta cu parul brunet.
-Buna!Eu sunt Jessica Stanley.imi spuse fata cu parul blond.
-Iar eu sunt Angela Weber.imi spuse bruneta.
-Bella.m-am prezentat.
-In pauza de pranz vei sta la masa cu noi,nu?ma intreba Mike.
-Da,sigur.le-am spus eu zambindu-le.
Mi-au zambit si ei,apoi se duse fiecare la banca lui.Peste cateva minute a venit si profesorul cu o fata de plictisit.Il intelegeam.Plictiseala,plictiseala...ce poate fi mai rau?
M-am ridicat din banca si m-am indreptat spre catedra profesorului.I-am arata hartia pe care trebuia sa semneze.
-Tu esti Isabella Swan,nu?ma intreba el.
-Bella.am corectat eu pentru a mia oara in existenta mea.
-Te poti intoarce in banca.imi spuse el dupa ce semna formularul.
Uramatoarele doua ore au fost de-a dreptul plictisitoare.La inceput de fiecare ora ma duceam sa imi semneze profesorul formularul ala stupid.Se parea ca astazi eram total in centrul atentiei.Si acest lucru nu imi placea niciodata.Preferam sa fiu vampirul ascuns intr-o cladire cu oameni.Nu imi doream sa fiu nici o criminala,omorand oameni.Cu totul ca sangele uman era de o mie si una de ori mai tentant decat sangele de animal,nu vroiam sa fiu o ucigasa.Chiar si inainte sa devin vampir eram o fata educata de parintii mei,Renee si Charlie Swan.Asta era partea mea umana.Nu imi placea sa omor oameni,mai putin distrugator era sa traiesti cu ei.Mai putin distrugator pentru sufletul meu.
Cand sunetul clopotelului anunta pauza de pranz,m-am ridicat dupa scaunul meu, indreptanu-ma spre usa.Cand am deschis usa,o privire nerabdatoare imi aparu in fata.Era Mike.
-Nu uita ca mi-ai promis ca vei lua masa cu noi astazi.imi spuse el cu un zambet urias pe fata.
As fi putut paria ca niciodata nu ar fii vrut sa iau masa cu el.Asta ar insemna cu un elev mai putin in acest liceu.
As fi putut paria ca niciodata nu ar fii vrut sa iau masa cu el.Asta ar insemna cu un elev mai putin in acest liceu.
-Ok.am spus.
-Bine…haide dupa mine.imi spuse el incepand sa mearga.
Am coborat incet scarile,nevrand sa il fac pe Mike sa cada.Am zambit la gandul cand Mike ar fii cazut.
Cand am intrat in cantina am simtit un miros puternic de vampir.Am oprit timpul din instinct.Am inceput sa ma uit prin toate partile.Numai elevi care mancau si vorbeau.M-am mai uitat in continuare sa vad de la cine vine acel miros de vampir.Si apoi am vazut.La o masa cat se poate de retrasa statea doua fete si trei baieti.O fata avea parul scurt,brunet asezat in forma de tepi,iar cealalta incredeibil de frumoasa cu parul blond,desfacut lasat pe umeri.Baiatul care statea langa bruneta aveam parul blond si ochii albastri,iar cel ce statea langa blonda era masiv,parul cret,brunet.Ii puteai vedea muschii chiar si prni hanoracul negru cu care era imbracat.Ultimul baiat de la acea masa nu avea nici o fata langa el.Avea parul aramiu si ochi de un auriu frumos.Privirea lui imi spunea ca,cauta pe cineva prin incapere.Banuiesc ca si el a simtit mirosul meu de vampir.Toti cei cinci erau albi ca varul ceea ce inseamna ca mirosul acela de la ei veneau,si nu m-am inselat eu.
Am redat timpul inapoi.Mike se grabea spre masa la care erau Jessica si Angela.Deodata si ceilalti vampiri isi indreptara privirile spre mine.Era clar ca au simtit prezenta mea.M-am asezat la masa,intre Angela si Mike,fata in fata cu Jessica. Oare erau si ei vegetarieni?Sau poate ca sunt ca oricare alti vampiri.Dar daca sunt la fel ca ceilalti,de ce stau intr-o incapere plini cu oameni.
-Bella!spuse Jessica intrerupandu-ma din gandurile mele.Edward Cullen se uita la tine.
-Edward Cullen?am spus eu ridicand o spranceana.
-Baiatul din spatele tau.ma lamuri ea.
Am oprit timpul din nou,uitandu-ma in spate.Era el.Un vampir dintre cei cinci se uita la mine.Parea speriat.M-am uitat la el impreunandu-mi sprancenele.Ochii lui s-au indreptat spre bruneta.Dintr-o data am inghetat.Cum putea sa faca asta?Darul meu imi permite sa opresc timpul si nimeni sa nu isi dea seama de asta.Dar el…el poate sa isi miste ochii asta insemnand ca e constient de ce face.Deci el a vazut ca timpul s-a oprit si poate stie si cine la oprit avand in vedere faptul ca eu sunt singurul vampir strain din incapere.
Am redat timpul la loc,intorcandu-ma spre masa mea.Deodata sunetul clopotelului ce anunta sfarsitul pauzei de pranz,rasuna in toata cantina.Elevii incepura sa paraseasca cantina,dar eu inca mai mai gandeam la acei vampiri.
-Hei,Bella!ma striga Mike.Pauza s-a terminat.
-O,scuze!Nu imi dadusem seama de asta!am spus incercand sa ma scuz.
-Nu-i nimic,haide!imi spuse.
M-am ridicat de la masa,in liniste,si l-am urmat pe Mike.Urmatoarea ora aveam biologie.Ma gandeam sa chiulesc,dar a lipsi tocmai in prima zi de scoala nu era tocmai o idee chiar asa de buna.Si vroiam sa stiu ce e cu cei cinci vampiri.Vroiam sa stiu daca erau un pericol pentru oameni,si daca erau,Volturi trebuiau anuntati.Chiar si pentru un vampir,acel Edward Cullen era superb.
Mike m-a condus pana la ora de biologie.Cand am ajuns am spus acel tipic ,,Pa!”,apoi am intrat in casa.Profesorul mi-a semnat formularul,apoi m-a condus in prima banca dupa randu-l din mijloc.M-am asezat,scotandu-mi cartile din mica mea geanta.Dintr-o data mirosul de vampir m-a lovit din nou.Nu m-am uitat,nu vroiam sa ii vad privirea lui care arata clar ca era speriat.L-am simtit tragand scaunul,liber,de langa mine.
Profesorul a inceput sa vorbeasca despre fazele mitozei.Se pare ca vom avea de lucru in echipa.A venit la fiecare la banca lasand o cutiuta cu cateva diapozitive.Domnul Marshall ne explica ce trebuie sa facem dupa aceea s-a intors spre catedra uitanu-se pe niste hartii.
-Domnisoarele primele!a spus Edward.
Am tras microscopul aproape de mine,fixand un diapozitiv pentru al analiza.
-Profaza.am spus incet.
A deschis gura,vrand sa zica ceva,apoi a inchis-o la loc,apoi a scris pe foaie raspunsul. Am impins microscopul in directia lui.El a schimbat diapozitivele apoi l-a analizat.
-Anafaza.a spus increzator,impingand microscopul spre mine.
Am analizat din nou diapozitivul.Nu stiu de ce pune atata accent pe exercitiul asta.Este foarte usor.Poate pentru ca eu deja am studiata fazele mitozei de multe ori inainte.
-Telofaza.am spus.
Edward schimba diapozitivele apoi analiza din nou.
-Metafaza.spuse el uitandu-se suspicios la mine.
Ma gandeam cum sa il intreb daca e vegetarian sau nu.Nu stiam sigur cum sa incep conversatia ce era esentiala.Dar se parea ca nu trebuia sao incep eu pentru ca Edward a intrat in conversatie.
-Cati ani ai?a spus.
Nu stiam sigur ce sa ii spun.Ii puteam spune ca am 93 de ani,dar nu imi placea sa spun ca am atat de multi ani si sa arat ca la 17 ani,asa ca m-am hotarat sa ii spun la cati ani am fost inghetata.
-17.
-De cand ai 17 ani?
Punea si el niste intrebari…parca vrand sa ma incuie…sa spun tot.Dar nu l-am lasat sa faca asta.
-De ceva vreme.am spus uitandu-ma spre fereastra.
-Acum sa nu mai vorbim codat.Stiu ca esti vampir,si de asemenea stii si tu ca sunt vampir.a soptit.
-Adevarat.am aprobat intorcandu-mi capul spre el.
-De ce ai venit aici?ma intreba el din nou.
-93 de ani sunt foarte plictisitori ca vampir.Alaska era plictisitoare,asa ca m-am hotarat sa ma mut.
Si-a ridicat spranceana intrebator,dar am decis sa intreb si eu:intrebarea cea mai esentiala.
-Tu te hranesti cu sangele…oamenilor?de abia am spus cuvantul deoarece numai gandindu-ma la oamenii lipsiti de aparare in fata unui vampir insetat eram ingrozita.
-Nu!a spus.
Am rasuflat usurata.
-Noi spunem ca ar fi ca o dieta vegetariana in sensul vampiric.
-Noi?am intrebat nestiind la ce se refera.
Poate ca si ceilalti vampiri erau vegetarieni.Gandul acesta m-a facut sa ma simt usurata ca nu va trebui sa ma duc pana in Volterra ca sa anunt un masacru.
-Eu impreuna cu fratii si parintii mei.a clarificat el afisand un zambet.
Parinti?Frati?
Totusi eram geloasa pe el.Tot timpul cat a fost vampir a avut pe cineva cu care sa isi ocupe timpul.Eu…eu chiar nu am avut pe nimeni.Dar nici nu am cautat asa ceva.
A fost randul meu sa ridic o spranceana.
-Sa inteleg ca tu nu ai avut prea multa companie vampirica,nu?intreba el scotand un mic chicot.
-Doar cativa Volturi.I-am intalnit cat timp raportam o incalcare a regulilor.Dar nimeni cu care sa imi petrec eternitatea.am explicat.
-Omori oameni?a intrebat inghitind in sec.
Oare ce intrebare era asta.Eram geloasa pe oameni ca nu trebuia sa se plictiseasca intr-o eternitate dureroasa,si pe faptul ca ei pot imbatrani,noi nu.Dar de la asta la a ii omori era drum lung.
-Niciodata.am spus scurt.
-Deci,esti vegetariana?ma intreba el ridicand o spranceana.
-Daca se poate spune asa,da.am spus eu afisand un zambet.
Clopotelul suna zgomotos.Elevii incepura sa predea foile cu raspunsurile.Edward se ridica de la banca noastra ducandu-se spre catedra Dl-ui Marshall.
M-am ridicat si eu indreptandu-ma spre usa.Mai aveam doua ore.Vroiam sa ma duc acasa sa analizez familia lui Edward Cullen.Dar totusi trebuia sa mai stau la scoala

9 comentarii:

  1. Deci, e foarte tare:X:X:X:X. Ai un stil foarte lacut, si niste idei foarte interesante... De-abea astept urmatorul capitol!
    Pupici, Andru

    RăspundețiȘtergere
  2. ms,andru!:*:*:*:*:*: o sa pun cat de repede pot capitolul urmator;):):):):)

    RăspundețiȘtergere
  3. hei :* imi place :*:*:*
    mersi pentru commu lasat pe wordpress :*

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ai pt ce...am spus doar adevarul:*:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. hmm...bella in alaska
    la asta nu mam gandit :))
    pare soarte interesant :X

    RăspundețiȘtergere
  6. interesant:)
    ai un fic de nota 10:*

    pwp`sS:X

    RăspundețiȘtergere
  7. sa mai spun ca e genial?? iubesc ficul asta >:D< il adorrrrr:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  8. si yo pe aci in sf:D
    super tare cap:X
    geniala puterea lu Bella:X

    RăspundețiȘtergere