sâmbătă, 5 iunie 2010

Capitolul 12: Singur...cel mai singur!



A plecat...! Ea a plecat...! Din cauza mea, eu am fost vinovatul.Stiu ca sufera,si asta nu o sa mi-o iert niciodata.Poate suna cam egoist,insa stiu ca ma iubeste,inca ma iubeste.Si eu o iubesc,iar acum ca nu e langa mine,simt ca o iubesc tot mai mult pe masura ce minutele trec.Trebuie sa ma duc sa o caut.Trebuie!
"Edward,nu o pot vedea...unde vrei sa o cauti?In toata lumea?Sunt multe tari,nu poti cauta in toate.Si in plus,a plecat pentru ca ai ranit-o mult,chiar daca nu ai vrut.Ce crezi ca va face cand te va vedea in fata ei?Bineinteles,va pleca,din nou,si te vei simti la fel."
Cuvintele lui Alice pe care mi le spusese ieri inca erau imprimate in gandurile mele.Cum sa nu fie? Ma sfasiau de durere...Imi venea sa mor numai cand ma gandeam ca nu pot face nimic pentru a o aduce inapoi.Cat despre cuvintele acelea,nu stiu ce sa spun.Era vina mea,stiam.Chiar daca nu am spus eu acele cuvinte,eu am lasat sa fie spuse.Nu m-am impotrivit pentru ca nu am avut puterea pentru a face asta.Am fost slab,inca mai sunt si voi fii mereu.
Chiar daca as avea o speranta ca Bella nu va pleca din nou,Alice avea dreptate.Sunt multe tari,nu am cum sa o caut in toate.Si ma doare tot mai mult cand ma gandesc ca Bella nu mi-a vorbit niciodata despre tarile ei favorite,daca exista vreuna.Tot ce aveam,erau lucrurile ei,pe care nici acum nu stiu daca am curajul sa ma uit prin ele.Stiam,defapt ,eram sigur ca voi gasi ceva ce ma va indruma spre posibila ei locatie,insa mi se parea o incalcare a intimitatii ei ,chiar si acum.
Trecuse un an si ceva de la acea zi sfasietoare unde mi-am pierdut iubirea,sufletul meu,viata mea...care acum s-a transformat intr-o eternitate fara inima mea.Nu imi pierdusem inima cand am fost transformat, nu...atunci doar a inghetat.Insa acum mi-am pierdut inima,pentru ca Bella a luat-o cu ea.Nu imi pasa,nu mai aveam nevoie de o inima care si-asa nu batea...dar am nevoie de sufletul meu , care a murit de cand ea a plecat.Am nevoie de ea,doar de ea!
Eram in camera mea din Forks , intunecata de cand a plecat.Din ziua aceea am stat inchis in acest sanctuar plin de intuneric, am refuzat categoric mersul la liceu.Eram prea ocupat sa imi plang de mila , decat sa petrec timpul cu niste fiinte umane,care mi se pareau prea fericite in comparatie cu mine.
Am auzit un ciocanit in usa urmat de numele meu.Era Alice.
-Ce vrei,Alice?am intrebat ridicandu-ma de langa usa.
Locul acela ,,simboliza" plecarea ei,si ma consola,oarecum , sa stau a acolo.
-Deschide usa si vei vedea!a chitait Alice.
Am oftat adanc si am deschis usa.Alice intra in camera avand in mana un plic alb,pe care il flutura prin fata ochilor mei.
Nu imi trecea nimic prin minte ce ar fii putut fii in el,asa ca am intrebat.
-Ce e acolo,Alice?tonul meu era precaut,insa nu stiam de ce.
-Doar ceva ce te va ajuta,sper!in tonul ei era o urma de tristete,pe care il regretam.
Alice era surioara mea preferata si nu imi placea sa o vad trista,mai ales din cauza mea.
Mi-a inmanat plicul ,iar eu m-am uitat intrebator la Alice.Insa era doar mi-a facut semn sa deschid plicul.Am facuto.Acolo erau cateva poze cu Bella.Prima era ea,noaptea,pe plaja.A doua era in fata unui muzeu numi "Osaka".Da! Japonia!Acolo s-a dus,cu siguranta.I-am dat pozele ei,apoi am afisat un zambet urias.
Am vrut sa plec din camera pentru a ma duce la Carlisle sa ii spun ca plec,insa mana micuta a lui Alice ma prinse de brat.
-Edward,mai e o poza!
De data aceasta, regretul ii acapara vocea.
Mi-a dat inapoi decat ultima poza,pe care nu o vazusem.Era ea...cu...Anthony?Ce cauta Anthony cu Bella?
Anthony era varul meu,biologic.A fost transformat la un an dupa mine, si din cauza ca el a fost cu un an mai mic ca mine,acum amandoi suntem impietriti la 17 ani.
Nu am crezut niciodata ca ...ca o cunostea pe Bella.Si din acea poza,reiese ca sunt foarte apropiati...oare...?Nu,nu,Edward! Nu trebuie sa te gandesti la asta!Bella te iubeste,trebuie sa o faca.
-Alice,spune-i lui Carlisle ca plec!i-am spus micutului spiridus de langa mine,in timp ce imi puneam cateva haine in bagaj.
As vrea sa nu stau mult...doar sa o aduc pe ea inapoi.
-Mergem,Edward!Mergem toti.Nu te putem lasa singur cu Anthony...


~~~:X:X:X~~~



Prima zi de scoala in Japonia...!Prima zi pentru noi,poate...Pentru ca era luna decembrie,iar ceilalti sunt aici de cateva luni,printre care si Bella,sper...
Eram deja in masina,indreptandu-ma spre liceu.Nu am mai stat sa vina si ceilalti pentru ca imi doream sa o vad cat mai repede pe Bella,adevarata iubire a vietii mele.
Am parcat pe un loc liber,la jumatatea parcarii.Hmm...Bella nu ar fii putut alege o tara mai frumoasa ca asta.E atat de...culturista.Imi place...!Imediat ce am iesit din masina,toate privirile oamenilor din parcare erau pe mine.Fetele ma sorbeau din priviri,iar baietii ma priveau cu multa curiozitate.
Nu am mai stat la barfa cu fetele care se pregateau sa vina sa vorbeasca cu mine,si am plecat spre secretariat pentru a-mi lua orarul.Ma simteam din nou ca in prima zi in Forks.
La secretariat era o femeie,mai degraba o fata.Avea parul lung,brunet si drept.Nu ii dadeam mai mult de 25 de ani.Cand m-a observat nu a ezitat sa isi arate interesul fata de mine.Deja devenea obositor.Va mai dura ceva pana ce o sa conving fetele astea ca nu sunt interesat.Bineinteles,nu o sa mentionez faptul ca am venit in Japonia pentru a o cauta pe iubita mea...si sa vorbesc putin cu varul meu care, din cate am inteles eu, a fost cu Bella inaintea mea.Eram gelos...si?
Dupa minute intregi in care secretara d-abia putea cauta orarul meu din cauza emotiilor, l-a gasit...
Am plecat spre clasa mea,care ar trebui sa fie...aici.M-am oprit in fata unei usi mari cu vopsea alba,ca celelalte usi.Prima ora aveam ah...matematica.Domnul Tazuma m-a indrumat spre un loc liber,dupa cum spunea el.Era banca a-3-a dupa randul de la fereastra.Un lucru pe care nu il observasem pana acum,era mirosul de vampir.Unu...nu...doi!Si nu erau din familia mea.Un singur miros mi se parea foarte cunoscut,al Bellei.M-am uitat prin clasa, incercand sa o gasesc.Privirea mi s-a oprit pe o banca , paralela cu a mea, pe randul de langa usa.Era Bella! In clipa aia am vrut sa o iau in brate si sa o sarut ... dar nu puteam.Bella avea pe fata un zambet micut,si se uita la un baiat din aceiasi banca,dupa randul din mijloc.Pe fata ei se putea vedea si o urma de ingrijorata, dar si durere.M-a vazut!Sunt sigur.
Clopotelul a sunat,anuntand pauza.In sfarsit.Credeam ca nu se mai opreste trancanind ceva despre nu stiu ce teorema.Am vrut sa ma duc la Bella,sa vorbesc cu ea,insa imediat cum am ridicat capul,am fost intampinat de un Anthony zambitor.
-Hey,vere! Nu ne-am mai vazut de mult...ce mai faci?
Tonul lui spunea clar ceva de genul :" Totul e in regula , ma bucur ca ne revedem".Eu cu Anthony niciodata nu ne-am urat.Ne plancea sa ne tachinam,da...dar niciodata nu a fost vorba de ura.E un vampir cu care poti sa te intelegi foarte bine.
-Vere!l-am imbratisat.Incerc sa supravietuiesc..dar tu?
-Chiar foarte bine...am alaturi de mine cea mai perfecta fiinta din lume.
Din spatele lui,a aparul Bella.Era sfasietor sa il vad pe Anthony luand-o de mana,stiind ca acolo e locul meu.Pe fata Bellei se putea observa decat durerea.Era un abis in care erai inconjurat numai de durere.Eu eram cauza?Faptul ca m-a revazut a facut-o sa sufere?
-Edward,ea e Bella,frumoasa vampirita care mi-a furat sufletul si pe care o iubesc mai presus de orice.
Imediat dupa ce a terminat propozitia , a sarutat-o, de fata cu mine.

Era mult mai usor sa supravietuiesc fiind inconjurat de flacari.Cum sa fac fata la asta?Bella nu ma mai iubea...s-a intors la Anthony.Chair daca era varul meu si il iubeam, imi venea sa il strang de gat pentru ca Bella l-a ales pe el.Bineinteles,Anthony nu a ranit-o niciodata.Eu am facut-o si nu ma va ierta niciodata pentru asta.Eram un monstru.
-Ma bucur sa te intalnesc,frumoasa Bella! am complimentat-o.
Am hotarat sa nu ii spun lui Anthony ca eu o cunosc pe Bella.Nu cred ca Bella ii spusese ca a fost iubita varului lui.Sau nu stia nici macar ca eram varul lui?Foarte probabil...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sorry ca a durat atat...stiti cum e...7 ficuri,scoala,timp pentru tine...iti ocupa tot timpul:-<
oricum...sper sa va placa...
si tin sa va anunt a ficul acesta o sa mai aiba vreo 2-3 capitole...:)sorry for this:-<

3 comentarii:

  1. woow
    si ar fi frumoas capitolul asta din perspectiva bellei :X
    ca de obicei, a iesit super8->
    si din fericire mi-am gasit creierul :D
    cazuse pe sub pat :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ini place k l-ai facut pe Edward var cu Anthony, dar oare totul e atat de perfect si Bella e indragostita de el???
    nu cred, il iubeste pe Edward...
    abia astept urmatorul cap...
    succes..

    RăspundețiȘtergere